18 April 2009

Aku-Tesis-Exam

Skrg jam laptop 2.48 am...
Aku bertemankan rumet ak....
Menaip huruf-huruf comel....
Di samping "tikus" kecil bewarna silver yang pudar...

Aku-Tesis-Exam......
Meng''klik'' file adalah rutin.....
Kdg2 buang tebiat jwb kuiz fesbuk....
Semangat hilang ntah kemana......

Aku-Tesis-Exam....
Nasi lemak port lepak bangi menjadi habuan.....
Air buah size jumbo disedut sekali......
Kembali menaip huruf-huruf comel....

Aku-Tesis-Exam.....
Keranamu aku.....
Sehingga sanggup mengorbankan ''1 kaki'' rambut....
Tanggungjawab semakin besar....
Selera juga semakin besar....
Badan akhirnya menjadi besar....

Aku-Tesis-Exam....
Sem terakhir ak....
Bertemankan hanya AKU-TESIS-EXAM....
kerana....
klu x, maka x grad ler ak....
Sekian.....

p/s = Kepala dah overlapping task...
p/s = Aufa hepi sgt dpt hadiah... n gues what, ak x kc Fathi sbb hr lahir die bln 7..... wahahaha...

3 comments:

weeda said...

Good Luck Jaja...dah sedut kuasa alam lom nih?hahaha...moga berjaya dik :)

HM Hafizd said...

good luck... berusahalah

Unknown said...

rilek ah cik jaja, nanti dah habih exam dan grad boleh gi nyanyi cik ainon lagi wei